Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پلی‌استیشن ۴ در صدر فروش سخت‌افزاری در آمریکا

0

هنوز آمار کامل فروش NPD در دسترس نیست چون همچنان میزان فروش‌های دیجیتالی مشخص نشده اما شرکت‌های سازنده‌های کنسول آمار فروش خود در ماه ژوئن را ارائه دادند.
البته سونی آمار رسمی‌ای را منتشر نکرده اما تایید کرده که پلی‌استیشن 4 صدرنشین جدول فروش در ایالات متحده بوده است. مایکروسافت هم همچنان بر تصمیم خود مبنی بر اعلام نکردن فروش تعداد سخت‌افزارهای خود پا برجاست اما اعلام کرده کاربران بیش از 1.2 میلیارد ساعت با ایکس‌باکس‌وان خود به انجام بازی پرداخته‌اند. این رکوردی برای این پلتفرم محسوب می‌شود که دو برابرِ همین آمار سال قبل است. البته نمی‌توان بر اساس آن فروش سخت‌افزار یا نرم‌افزارهای این کنسول را تخمین زد چرا که ژوئن، ماهی بود که در آن عناوین زیادی با backward compatibility عرضه شدند.
نینتندو هم با افزایش 39 درصدی فروش کنسول‌های خانواده‌ی 3DS (یعنی 3DS، 3DS XL، New 3DS، New 3DS XL و 2DS) مواجه شده. در این بین عناوین Kirby: Planet Robobot و Rhythm Heaven Megamix عملکرد بسیار خوبی داشتند. عنوان اولی در رتبه‌ی چهارم فروش Retail آمار NPD قرار داشت (لیست کامل در 31 تیرماه اعلام می‌شود). بازی دوم هم که صرفاً انتشار دیجیتالی داشت در اکثر روزهای ماه در صدر چارت eShop قرار داشت.
از طرف دیگر Super Smash Bros هم فروش بسیار خوبی هم در Wii U و هم در 3DS از خود برجای گذاشت. نسخه‌ی خانگی این بازی بیش از دو میلیون نسخه و نسخه‌ی دستی آن بیش از 3 میلیون نسخه فروش داشته است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.