Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: بررسی قابلیت‌های کنسول نینتندو سوییچ

0

یکی از خریداران خوش‌شانس کنسول نینتندو سوییچ توانسته دو هفته زودتر از زمان انتشار رسمی این کنسول به آن دسترسی پیدا کند. این کاربر ویدیویی از مراحل ابتدایی راه‌اندازی کنسول به اشتراک گذاشته و همچنین نگاهی گذرا به بخش‌های مختلف رابط کاربری سوییچ داشته است.

اگر روراست باشیم چیز زیادی از این ویدیو دست‌گیرتان نمی‌شود، با این وجود دیدن طرز کار نینتندو سوییچ و رابط کاربری آن خالی از لطف نیست. به خاطر اینکه اطلاعات زیادی از سوی سازنده یعنی نینتندو در مورد این کنسول ارائه نشده و زمان زیادی هم به انتشار رسمی آن باقی نمانده است، این ویدیو می‌تواند حکم قطره آب در بیابان را داشته باشد و حسابی شما را برای روز عرضه هیجان‌زده نماید.

خود این کاربر می‌گوید که به طور کاملا شانسی یک فروشگاه، خرید وی را به دلیلی نامعلوم قبل از موعد مقرر به دستش رسانده است. وی طبیعتا هنوز هیچ بازی ندارد تا آن را اجرا کند و به همین دلیل فقط در میان منوهای بازی به گشت و گذار می‌پردازد. در ادامه این ویدیو را مشاهده نمایید:

نظر شما در مورد کنسول نینتندو سوییچ چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.