Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حالت جدید بازی راکت لیگ با نام «دراپ‌شات» معرفی شد

0

سازنده و ناشر مستقل بازی‌های ویدیویی راکت لیگ، سایونیکس، ساعاتی پیش یک حالت جدید و رایگان به نام Dropshot معرفی کرد. با این حالت جدید یک تغییر کلی در گیم‌پلی کلاسیک بازی رخ می‌دهد و آن این است که باید توپ را به جای دروازه، وارد سوراخ‌هایی بکنید که در زمین مسابقه پدید می‌آیند. در ادامه ویدیوی حالت دراپ‌شات را به تماشا بنشینید:

همانند حالت‌های قبلی از جمله Rumble و Mutator، حالت جدید دراپ‌شات نیز در بخش آنلاین و همچنین دو قسمت بازی خصوصی و دوستانه در دسترس خواهد بود. این حالت جدید که قرار است 22 مارس عرضه شود، در محیطی 6 ضلعی به نام Core 707 برگزار می‌شود. دروازه‌ها در هیچ‌جای زمین قرار ندارند و بازیکنان باید خود دروازه را در زمین حریف ایجاد کنند. چند تصویر از محیط جدید بازی ببینید:

البته توپ بازی نیز ویژگی خاصی پیدا کرده است که با نواختن ضربه به آن، قدرت توپ بیشتر و بیشتر می‌شود و هرچه ضربه شدیدتر باشد، قدرت بیشتری پیدا کرده و در نتیجه می‌تواند خرابی بیشتری در زمین حریف به بار آورد.

به علاوه همراه با این آپدیت 6 تروفی یا دست‌آورد دیگر نیز به لیست تروفی‌های بازی اضافه خواهد شد. نظر شما در مورد این حالت جدید بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.